עולם העסקים הקטנים, המבוססים על מומחיות הבעלים, השתנה בצורה דרמטית בשנים האחרונות. להיות מקצוען, זה כבר לא מספיק כדי להצליח. כולם בתחום שלך מדברים ונראים אותו דבר, והלקוחות לא באמת יודעים במה אתה מיוחד. עמוק בפנים אתה מחפש כבר הרבה זמן את הדבר המיוחד, האותנטי שיוביל אותך להגשמה המלאה. אז זהו, שהדרך היחידה לבדל את עצמך ולהגיע להגשמה היא לפתח משהו ייחודי משלך שאין לאחרים.

אבל מה זה? ואיך עושים את זה??

בדיוק בשביל זה פיתחתי את שיטת ש.מ.ך© לשיווק והגשמה. שיטת ש.מ.ך היא לא מיתוג גרפי, וגם לא עוד ייעוץ עסקי. שיטת ש.מ.ך היא שיטה ייחודית ובלעדית שעוזרת לבעלי עסקים קטנים להפוך את הידע, הניסיון והכישורים הייחודיים שצברו משך השנים לשיטה, מודל וכלים ייחודיים. וכשאתה חוזר לשוק מצויד בשיטה משלך, אתה שונה.. אחר.. מיוחד.. ייחודי.. ומבודל. אתה משווק בלי להתאמץ, משאיר את המתחרים מאחור וממגנט אליך את הלקוחות הרצויים לך.

מעניין אותך? רוצה להיות בעל עסק מבודל שמגשים את עצמו כל יום מחדש? צור קשר וזה יקרה- שירית 0522-435-259 או שלח לי מייל: shiritbi@sts4u.com

19.3.2016

האם אתה מחובר למהות שלך?

כיום, בין שאנחנו שכירים בארגון שרוצים להתקדם, או בעלי עסקים קטנים שרוצים להתקיים, אנחנו מרבים לחשוב על המהות שלנו ועל איך החיבור למהות ולתשוקה יסללו לנו את הדרך הצלחה. אבל אנחנו לא ממש יודעים איך זה נראה החיבור במציאות. מסתבר שזה הרבה יותר פשוט ממה שחושבים!

הרעיון המרכזי הוא שבאנו לעולם עם מטען אינטליגנציות (הן ב- DNA) והחיים שלנו הם מסע ארוך ומתמשך להפיכת האינטליגנציות לכישורים, ומיומנויות שיסללו לנו את הדרך להצלחה המיוחלת. וככל שהאדם מתקרב לאינטליגנציות וממנף אותן, כך הוא פועל ממקום של תשוקה וחיבור למהות.
בשורה תחתונה, מהות ההצלחה היא החיבור הנכון למהות!
הציצו בציורים שמתחת, בחרו את האחד במתאר הכי טוב את החיבור ביניכם לבין המהות שלכם (בלי בלופים בבקשה...) ואז, המשיכו לקרוא ותגלו כמה אתם קרובים או רחוקים מהחיבור האולטימטיבי למהות שלכם.



ציור 1: אתם בטח שומעים די הרבה "אתה כל כך מוכשר איך זה שאתה לא ממצה את הפוטנציאל." ללא ספק יש לכם כישורים ואיכויות, אבל עדיין לא הכרתם בהם ולא התחברתם אליהם.



ציור 2: אתם בתחילת המסע שלכם, עדיין יש לכם נטייה לעשות דברים לפי החשק, הנטייה והאהבה, אבל לא ממקום של חיבור לתשוקה ותרגומה לתוצאה.


ציור 3: או-טו-טו יש לכם נקודת חיבור ראשונה. רגע מכונן בחייכם, הרגע בו המהות מתחילה להתחבר לאישיות, ולהיפך. אנשים יאמרו לכם שאתם נראים שונים, וישאלו מה קרה.  


ציור 4: זהו, התחברתם. אתם בטח מרגישים פרפרים בבטן, אולי חוששים, החוץ והפנים אצלכם יותר לא מתנגשים אלא מתממשקים. אתם בתחילת התהליך, הבנתם למה נכספת הנשמה שלכם, לאן נושבת הרוח, ואתם רוצים לתרגם את התחושה ולהגדרה ברורה של מהות שתוביל לתוצאה.


ציור 5: בכל יום שעובר החוץ והפנים שלכם משלימים זה את זו כמו שני אחים תאומים. מה שהאחד מרגיש השני מבטא במילים ובמעשים.


ציור 6: הקול שלכם רם, ברור ונישא. אנשים מבינים אתכם בלי ששחררתם אף מילה. המהות שלכם מדברת בעד עצמה. האנרגיה שלכם מבטאת בצורה הכי טובה את מה שרציתם לומר ומובילה אתכם אל היעד. אנשים מחפשים את קרבתכם ומוכנים לשלם הרבה בעד שירותיכם. אתם והמהות שלכם אחד הם. נ-ק-ו-ד-ה.



מצאתם את עצמכם? הציור שבחרתם משקף את הרגשתם ואת מצבכם? נהדר! ואם לא, נסו שוב...



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לך מה לומר? אשמח לשמוע...