עולם העסקים הקטנים, המבוססים על מומחיות הבעלים, השתנה בצורה דרמטית בשנים האחרונות. להיות מקצוען, זה כבר לא מספיק כדי להצליח. כולם בתחום שלך מדברים ונראים אותו דבר, והלקוחות לא באמת יודעים במה אתה מיוחד. עמוק בפנים אתה מחפש כבר הרבה זמן את הדבר המיוחד, האותנטי שיוביל אותך להגשמה המלאה. אז זהו, שהדרך היחידה לבדל את עצמך ולהגיע להגשמה היא לפתח משהו ייחודי משלך שאין לאחרים.

אבל מה זה? ואיך עושים את זה??

בדיוק בשביל זה פיתחתי את שיטת ש.מ.ך© לשיווק והגשמה. שיטת ש.מ.ך היא לא מיתוג גרפי, וגם לא עוד ייעוץ עסקי. שיטת ש.מ.ך היא שיטה ייחודית ובלעדית שעוזרת לבעלי עסקים קטנים להפוך את הידע, הניסיון והכישורים הייחודיים שצברו משך השנים לשיטה, מודל וכלים ייחודיים. וכשאתה חוזר לשוק מצויד בשיטה משלך, אתה שונה.. אחר.. מיוחד.. ייחודי.. ומבודל. אתה משווק בלי להתאמץ, משאיר את המתחרים מאחור וממגנט אליך את הלקוחות הרצויים לך.

מעניין אותך? רוצה להיות בעל עסק מבודל שמגשים את עצמו כל יום מחדש? צור קשר וזה יקרה- שירית 0522-435-259 או שלח לי מייל: shiritbi@sts4u.com

15.3.2016

איך תהפוך למומחה בתחומך?


 למדת תחום עניין חדש ואתה רוצה להפוך אותו למקצוע? יצאת לפנסיה מהוראה או מהצבא ואתה בשיא הכושר ומחפש דרך להפוך את הידע והניסיון ושצברת לעיסוק חדש ומרגש? יש לך עסק בתחום שאתה אוהב, והיית רוצה לקחת אותו לשלב הבא?

מידי יום פורשים עובדים מארגונים, מידי יום מוקמים עסקים חדשים, ולצערנו, מידי יום נסגרים עסקים ותיקים. לכולם מכנה משותף: הם רוצים לבטא את מי שהם באופן ייחודי ואטרקטיבי ולהועיל, וגם, על הדרך, להתפרנס בכבוד.

כיום, ידוע לכולנו שהשקעה בתואר אקדמי מרחיבה את ההשכלה, אולם, אלא אם כן בכוונתכם להיות שכירים, היא איננה מספיקה כדי לנהל עסק מצליח. כדי להפוך לעצמאי, פרילנסר או בעל עסק קטן מצליח ורווחי, תהיו חייבים להשקיע בשני דברים מרכזיים: הראשון, למצוא את הדבר המיוחד שמבדל אתכם מכל המתחרים. אם לא, תיראו, תישמעו ותיתפסו בעיני הלקוחות בדיוק כמו כל שאר העוסקים בתחום, ולכן, לא תהיה ללקוחות שום סיבה מיוחדת להגיע ולקנות דווקא מכם. והשני, ללמוד את אמנות השיווק האישי והעסקי, כי כבעלי עסק קטן אתם תהיו אנשי השיווק.

אז מה עושים?

רוב האנשים בטוחים שהם יודעים הכי טוב מה נכון לעסק שלהם, ושהם מכירים את מי שהם טוב יותר מכל יועץ. לכן, הם מעדיפים להתמודד עם הבעיות בעצמן, אלא שהן לא נפתרות בקלות.




מזה שני עשורים אני יועצת לאנשים שחולמים ומקימים עסקים שמבוססים עליהם, הבעלים. זה התחיל ממני, מהעסק שלי שמבוסס על מי שאני ומשם עבר ליכולת שלי לסייע לאחרים להגדיר את מומחיותם, באופן שתבדל אותם ותגרום ללקוחות למצוא אותם אטרקטיביים יותר מהמתחרים. לא מדובר במיתוג גרפי, לא מדובר בעיצוב, מדובר בארגון מדויק של הידע, הניסיון, הקשרים, הכישורים, התפישות למשהו ייחודי לאדם ולעסק.

כך פיתחתי את שיטת ש.מ.ך©, שיטה מנצחת שלוקחת את הנכס המרכזי שלך כאדם- ש.מ.ך והופכת אותו לשיטה, מודל, כלים, שמבדלים אותך מהמתחרים. "ילדתי" מאות עסקים שמתגאים בשיטה מודל כלים משלהם. העסקים והבעלים הם כלים שלובים שלא דומים לשום עסק אחר. וחשוב לא פחות, בעלי העסקים מרגישים, כל יום מחדש, שהם מגשימים את עצמם, את מהותם ומייצרים תועלת וערך לאחרים.


אם גם אתה רוצה להיות מומחה ייחודי ומבודל בתחומך, בעלים גאה של שיטה, מודל כלים משלך, ואם אתה רוצה לבסס קריירה מוצלחת או עסק רווחי שתורמים ומועילים ומייצרים ערך לאחרים, צור איתי קשר ובקש שנפתח יחד את ש.מ.ך.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לך מה לומר? אשמח לשמוע...